Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


AUDI A8 ( 96 )

2008.01.29

A8 4.2 quattró

4,2 quattro

Modell

4.2 quattró

Szöveges ítélet

utálom, szeretem ? nem is tudom .
azt mindenképp utálom ,hogy az ára méltánytalanul alacsony lett!
nem reális !
miért esik az ára ?
ez nem rohad, megbizható szép stb....!
ja a fogyasztás!
hát igen !
mennyit eszik egy átlag "kis" fogyasztású autó"?!
7 liter. nem?
10 litert eszik az a8 autópályán 130km/ó-ás átlag sebességnél!
3 liter 810ft a külömbség minden 100 kilóméter után!
és mi a külömbség amikor meg kell állni,kanyarodni stb!
nekem mindenképp megér 800 ft-ot az életem és a kényelmem!

Hibalista

vezérmüszíj ,görgők,hengerfejpakolás ,szívócsonk pakolás,fékbetét,gombfejek "mind" lengéscsillapító "mind"
ezeken kivül semmi különös, ha csak az nem hogy az akkumlátortól a motorhoz vezető kábel elrohadt .
javitásí össz költség 300,000ft

 

A8 2.8 V6 30 valve

Gyors alumínium

Modell

2.8 V6 30 valve

Szöveges ítélet

Imádom a mai napig megvan és használom minden nap örömel ülök be,egyébkén injektoros gáz üzemű 13 liter gáz elég 100km-re.
Tehát gazdaságos és ami nagyon fontos környezet barát!

Hibalista

Első lengőkarok,a gyári drága ezért átalakitottam igy 1000 ft a felújítása.Egyébként 20000 km-ént csere a 8 db első lengőkar,az átalakitás ára 4000ft a gömbfelynek de a silentblock felújítás csak 2000ft darabja.Egyébként nem a futómű a rossz , az utak a sz@rok!Már módositottam a lengőkarok átalakitásán(2007 május),a gömbfejeket kemény kromoztatom.
Betegségük még a folytószelep a márkaszervíz cseréli én kitisztitom, ez vonatkozik még az ABS jeladóra is.
A vákumcsöve is eldugul azt egyszerübb cserélni , fillérek.
A nagy szervíz 90000km-ént esedékes ,ajánlott betartani a szervíz ciklust és nem sporolni az anyagon!
Olaj csere 15000km-ént időszerű,én 10000km-ént lecserélem aki azt mondja hogy 15000 ezret kibir az olaj az elmebeteg,olaj szinteket sürűn ellenőrizni.
A gyújtó gyertya kábel könyen elszakad ,a gyógyír gyertya cserénél kis szilikon a pipára,és a gyertya menetére WD-40!Én ebböl az anyagból a PK szijra is tolok egy kicsit igy nem szárad ki és nem repedezik.
Autómata váltóra nagyon kell figyelni ,40000km-ént le kell szervízelni és nem gyilkolni ,lehet hajtani tiptronic módban de a váltásoknál a gázt vissza engedni .És persze mindig bekell melegiteni,a motort is!
Viszkó kuplungot ellenörizni kell az olaj cseréknél hogy rág-e.ha akad rág rögtön csere.
Hegesztésel vigyázni ,könyen elromolhat az inditásgátló vagy más elektronika.
Betegségük még a szelep fedél tömités,nem drága a csere +egy kis paszta a bíztonság kedvéért.Összefoglalva erre az autora azért oda kell figyelni,(melyikre nem?) olvastam sok hozzászolást panaszkodnak a fogyasztásra és a magas szervíz költségekre.A gyári alkatrészek nagy része drága de vannak nagyon jó minőségű utángyártott cuccok is.Azt mondják olyan az auto mint a gazdája(vagy a volt gazdája!), azért ne felejtsük el ez A8 nem a "szerény" ember közlekedési eszköze.A karosszériáról is írok pár szót,hihetetlen merev és biztonságos és ami nagy elönye nem eszi meg a rozsda.A javítása nem egyszerű de nem lehetetlen, 2007 februárjában hátulrol belém csapódott egy G ASTRA nekem a hátsó vészháritóm és a bal hátsó ütközőm ment szét .Az ASTRA eleje és a jobb első váznyulvány csere,enyit arról hogy opel sosem kop el.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javítom.
audigarage@citromail.hu
06-20/3359933
MULTITRONIC VÁLTÓT JAVÍTUNK!
Értékelése: 10

 

 

A8 4.2Q

Kedvez? ár-érték arányú limuzin

Modell

4.2Q

Szöveges ítélet

Nekem bejott, nagyon kenyelmes, gyors ha kell, bar foleg autopalyara termett, a budapesti utak nem tesznek jot a futomunek. Az alkatreszarak eleg dragak hozza, utangyartott alkatresszel nem erdemes probalkozni. Fel eve rendeltem Nemetorszagbol sport fekbetetet, fektarcsat, komplett elso futomuvet (lengokarokat, gombfejeket), de ezeket azota ki kellett cserelni: a fek nagyon jol fogott de nyikorgott minden megallaskor (legalabb a gyalogosok tudtak, hogy lassitok:)) A bal oldali elso futomu teljesen megadta magat fel ev alatt, gyarira visszacsere 200eFt. (Az utangyartott rendeles volt osszesen 150eFt (fek+tarcsa+futomu), de vegulis nem erte meg, viszont mas alkatreszt erdemes az ebay.de-n megnezni).
Ettol fuggetlenul megbizhato, egyszer sem adta meg magat. Viszonylag olcson lehet venni, ha a teljes birtoklasi koltseget nezzuk (ertekvesztes+szerviz+fogyasztas) akkor a nyujtott szolgaltatasokhoz kepest szerintem a legjobb valasztas. Mondjuk egyenerteku egy uj 5-6 millios autoval, de azok kozul melyik tud 300LE-t es ilyen kenyelmet, presztizse meg meg mindig sokkal nagyobb, mint mondjuk egy uj Mondeonak. Gondban lennek ha masik autot kellene valasztanom.
A negykerekmeghajtast sokan lebecsulik, korabban BMW Coupe-m volt, az telen halal volt, bar abban meg nem volt kiporgesgatlo, csak teli automataprogam. Mivel sokat megyek sielni ez viszonylag fontos.
Fogyasztas varosban 15-20Liter, autopalyan 12-13Liter, a dizel kevesebbet eszik, de annyival dragabb is, hogy csak azoknak erje meg akik sokat autoznak vele.
A valto 4 sebesseges tiptronic, lehet kezzel is valtani, de ritkan szoktam, akkor viszont nagyon utos (egyes vege 80Km/ora), automataban mar 40-nel felkapcsol negyedikbe. Hianyzik az otodik fokozat (autopalyas fogyasztashoz) es a sportprogram, ezek ujabbakban mar vannak (erdekes, hogy a ket evvel oregebb BMW-m ezeket tudta).
Az ulese nagyon kenyelmes, mindig szenvedek ha mas autot kell vezetnem.

Hibalista

Futóm? (300e), motorvezerlo elektronika (40e)

 

 

A8 4,2 quattro

Kék Bálna négy keréken

Modell

4,2 quattro

Szöveges ítélet

Minden álmom vált valóra mikor megvettem ezt az autót és azóta is nagy szerelemben vagyunk!
Szerintem a legjobb,legszivósabb,legmegbizható autók egyike.
Pedig volt BMW-m és Merdzsóm :-) is de szerintem a bmw egy rakás ..ar,a merga meg egy lomha dög. A BMW-nél mindig gond volt a vezérm?lánc,a mergámnak a hengerfeje megadta magát a mosatlan zoknimtól. Ez az Audi vazze,ez megy ha mondom... Akárki-akármit mond,volt egy pár vas a talpam alatt de egy sem birta ennyire mint ez a jószág (Audi A8 4,2Q).
Fogyasztás ügyileg,mit vártok egy ekkora mocitól,akár hogy nyomom,nincs nap hogy ne legyen 200 körül a km/h mutató és kijövök 13 litykóbol,hát mit vársz még egy 4200 köbcm-es mocitól basszus,és már öt éve van nálam,ha ezt nekem bebizonyitja egy merga vagy bömös hát...
Szóval aki jó autót akar az Audit válasszon!!!
ÜDV GGS!

Hibalista

Fékbetét csere,vezérm?szij,olajcsere meg ilyen alapdolgokat kellett rajta csak csinálnom.

Ide hordtam szervizbe

Gógh Pista,Gyula,Gyulavári
Értékelése: 10

 

A8 4.2Q

Kényelmes, de unalmas nehézbombázó

Modell

4.2Q

Szöveges ítélet

Még megvolt az Leon 1.8T-m mikor megvettem a ’96-os A8-at.

Jégkáros volt, de csak mosás után lehetett látni alig észrevehet?en, így kicsit olcsóbban adták. El?tte nagyon sokat megnéztem és mindegyik bels? tere iszonyatosan le volt lakva, annyira igénytelenül, hogy el sem hittem. Ez szinte hibátlan volt és minden m?ködött az akkor lehetséges összes extra benne volt. Már csak a beépített sz.pógép és m?p.na hiányzott bel?le.

Leny?gözött a rengeteg kényelmi felszerelés, nyáron jól jött a solar-tet?, télen az állóf?tésnek hála mindig meleg kocsiba szálltam, ha nem garázsban parkoltam.

El?ször nem igazán találtam a helyem, nehezen tudtam beállítani a megfelel? üléspozíciót, de utána már kényelmes volt.

A motornak gyönyör? gurgulázó „vényóc” hangja volt és a 300Le-vel ment, mint a vaddisznó, de városban kicsit lusta a tiptronic váltóval, nem igazán lehetett ugrálni vele, de ez a kocsi nem is arra való.
F?leg autópályán érezte magát elemében, hang nélkül suhant 200-al.
A vezetési stílusom teljesen megváltozott, nem siettem, sokkal türelmesebb lettem, mindig átengedtem a gyalogosokat, a stressz kiszorult az életemb?l.

A futóm?ve túl lágy volt, bár sokan arra panaszkodnak, hogy nagyon feszes. Nem tudom… nekem nagyon billeg?snek tünt, pedig vadi új gyári gátlókat kapott. A fék sem tetszett igazán, nem harapott úgy, ahogy kellett volna, ráadásul ami az agyamra ment, hogy folyamatosan csikorgott, akármilyen betétet is raktak bele, szörny?!!! Egy ilyen autóval úgy megállni a pirosban, hogy közben a villamosmegállóban lév? emberek sikoltoznak, mert bántja a fülüket a hang… legszívesebben elbújtam volna.
A quattro hajtás nagyon bejött, azóta csak „négykerekes” autó kell! Teljesen mindegy volt mekkora a hó, nem okozott gondot az elindulás vagy a kanyarodás.

Az utastérben csend uralkodott, semmi nem zörgött, lötyögött, ezt az autót összerakták ahogy kell.

Ami még nem tetszett az a gyári Bose hifi. Azt hittem azért komolyabb, és nem hiszem, hogy pont ebben volt valami gond vele, mert a következ? Audimban is Bose volt/van és abba is ugyan olyan szarul szólt. Szóval a komplett hifit kicseréltettem, egy épített rendszerre.

Szervizbe nem s?r?n jártam, nem tudom ki használta el?ttem, de olyan jó m?szaki állapotban volt, hogy a szerel?k csodájára jártak.

Fogyasztásról kár beszélni, aki ilyet vesz ne nézze. Az enyém 14 és 20 liter között fogyasztott városban lábtól függ?en, autópályán 11 liternél nem tudtam lejjebb vinni.

Összességében meg voltam elégedve vele, de nagyon hamar meguntam, mert annyira kényelmes és semmilyen volt, mintha egy burokban lettem volna, minden küls? inger teljesen kizárva. Beleül az ember és csak nyomja a gázt meg tekeri a kormányt… ez egy id? után nem jött be. Bár haverom felt?n?en s?r?n kérte kölcsön (vajon miért?) :-).
Egyszer mikor barátn?mnél parkoltam este villanásokra lettem figyelmes. Kinéztem az ablakon és látom két csávó a kocsin könyökölve fényképezi egymást. LOL!!!

Aztán kapóra jött, mikor tavasszal egy autós nem látott a fától… Szegény A8 teljesen leamortizálódott. Meg sem éreztem az ütközést, szegény Skodát vagy öt métert toltam keresztben és kidöntött még egy oszlopot is. A roncsot jól el tudtam adni, pont még id?ben, mert utána iszonyatosan leestek az árak.
Nem sajnáltam, barátn?m azért megsiratta.

Hibalista Mikor megvettem mindent megcsináltattam rajta ami nem volt annyira vészes:

Szokásos vezérlés csere ami ilyenkor ugye kötelez?.
Két leng?kar elöl.
Két hátsó gátló.
Olajgomba csere (ki szokta l?ni, ezért inkább kicseréltettem).
Termosztátot kicserélték hamár szét volt szedve, nehogy kés?bb gond legyen vele.
Kapott új fékbetéteket, és új xenon izzókat.
A h?t?ventillátor viszkókuplungjának cseréje, már haldoklott.

Egyszer hagyott ott az autó, mikor az AC megadta magát (tipushiba).

 

A8 4.2 Quattro

Kiégett az autóm

Modell

4.2 Quattro

Szöveges ítélet

Mielött megvettem az A8-at egy fekete 200 Turbo Quattro-m volt.Imádtam,de 20 éves verda volt,már kinéztek,akár hova mentem.
S4/S6 audit akartam(mindegy,csak audi és föleg quattro legyen) ,de itthon szinte az összesnek kitolták már a szemét és mindegyik megjárta a bankot...így azok kílöve.Kintröl a reg adó miatt nem jöhet.
Nézzük az A8-at.A fele,amit láttam,törve volt, a többi lelakott behajtó kocsi vagy drognepper verdája.
Amit találtam,egy szép eztüst csoda.imádom.Gyerekek,lehet BMW vagy Merci,ha ezzel megjelensz,tekintéje van!
Nem a felvágás a lényeg,de kinyílik pár ajtó.És miért?Mert feltételezik,aki fent tud tartani egy A8-at,az már elért valamit.
Az enyém be van gázosítva,így elég gazdaságos az üzemeltetése.Ne higyjétek el,hogy romlik a teljesítménye.300 Le,itt nem veszed észre a gázt.Nem versenyautó,aki rajoskodni akar ne A8-at vegyen,hanem pöcsköszörü 325i BMW-t,az való a suttyóknak,meg civic neoncsövel az alján.Mellettem bögetheti a lámpánál a motort,nem állok le versenyezni,vagy átszólok,hogy nyomjuk neki,de 300 ig,mert nekem ott van vége.Kevés autó megy háromszázzal.És ez 2 tonna,tehát iszonyat biztonságérzetet ad.
Aki jó és kényelmes autót akar,vegyen A8-ast,melegen ajánlom.De nézzetek jól körül.1,5 milla körülit meg se vegyetek( 2006.02.10 van ma),mert arra még egy millát rá kell költeni simán.
Olvasok itt csodákat , hogy 11 literrel eljár valaki egy 4.2- vel. Hogyan?? Nálam akkor enne 11-et ,ha a ház elött járatnám a motort. Nekem stabilan városban 17-20 liter, igaz nem tudok lassan menni, de nem is cikázom.
FOTOK

Kép

Kép

Kép

ENYI: MINDENKI FIGYELJEN ODA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ez egy kiegészítés.
Az autóm pár hónapja elkezdett egy érdekes dolgot produkálni.
Beindítás után benzinszaga volt. Mivel odafigyelek a kocsimra,rögtön a szerelőmhöz mentem (Pestimrén) és kérdeztem,mi lehet. A válasza: az egyik benzincső időnként picit szivárog,de ez tipikus A8-as betegség,nem nagy ügy. Gondoltam, a szerelő csak tudja.
Nos, ez a "nem nagy ügy" tegnap (2007.03.29-én) délután, amikor édesanyám vezette az autót elszakadt, a benzin ráfolyt a kipuffogóra és felgyulladt a motortér.
A tűzoltók dícséretére legyen mondva,hogy amig az autómhoz rohantam,2 sarkot futottam, kiértek és oltani kezdték.
Ez az autó volt az álmom,a szerelmem és a legmegkíméltebb A8 volt,amit valaha láttam.
Most így néz ki,ahogy a képek mutatják.
Minden A8 tulaj figyelmébe ajánlom a következőket:
Az első adandó alkalommal húzzatok el a szervízbe és ezt a benzincsövet nézessétek át.
Van még pár dolog,ami nemrég beszart és rohangáltam miatta,holott pofon egyszerű dolog volt.
1. Éget a CAT felirat, és 2 henger nem ment. Nem a gyújtáselektronikát kell egyből cserélni,hanem első körben a gyújtástrafókat nézzétek át. Utána,ha fennáll a hiba,akkor gyújtáselektronika.
2.Ez a benzinszag dolog, amit írtam.

 

Hibalista

Úgy vettem,hogy a klímakompresszor rossz volt rajta és a légtömegmérö.Azt kicserélték, azóta minden oké.
Most csináltattam meg a fütöventillátort,15 eFt volt felújítva,szerelve...szerintem ez nem gáz ár!
Most 2006.03.18 van.Azóta költöttem rá 60 ezret,de nem hiba volt, hanem a 17-es kereket lecseréltem 16-os télire az meg nem fért le a padkán:)))) spoiler szakadás
2006.08. A klíma csak 2000 fordulat fölött müködik,vagy hideg motornál. A hiba, az alapjárati szabályzo motor! Ne klimáshoz vigyétek, mert lövése sem lesz, mi a gond! Bontottan 15.000Ft, újonan 114ezer.
Most a webasto nem akar bekapcsolni,de előzetes árajánlat szerint, ha full felújítás is kell, akkor is max. 50 ezer ft! De egy tisztítás 10 ezer, ami a valoszínü

A gáz miatt a légtömegmérő megint beszart,szóval azt cserélem.
Nagy okossággal a gázos manus betett valami spéci gyertyákat a gázhoz, amitől alapjáraton ki kihagy egy-egy henger és tartott sebességen pl. 80-nál rángat a kocsi.Azt hiszem megetetem a faszival a gyertyákat és veszek belevalót.

Ide hordtam szervizbe

Mindenhova,de sehol sem értenek hozzá igazán.
Értékelése: 1

 

A8 4.2 Quattro

Mici Barone´s a német dáma

Modell

4.2 Quattro

Szöveges ítélet

Megtetszett első látásra! Sokáig keresgéltem mire találtam egy megfelelőt. A letisztult vonalvezetése, a külseje, ami még sok modern autót is zavarba ejt, a magas presztízse, menetteljesítménye, ezen tulajdonságok fogtak meg először benne, ja és a 4.2 V8-as ami maga a „mennyország”.
Igaziból egy teli találat volt az Audi részéről, én nagyon szeretem, bár mint semmi sem a világon, így ő sem tökéletes. Rengeteg apró bosszantó hibája van, olyan bagatell dolgokra gondolok, amiket már az oroszok is harminc évvel ezelőtt megoldottak. Karbantartassa eléggé megterhelő, nem csak anyagi értelemben véve. Alapjában véve megbízható, Motor, váltó páros megfelelő karbantartás mellet szinte elnyűhetetlen. de az elektronikai és finommechanikai részeire már nem tenném a nyakamat.
A megvételét egy percig sem bántam meg, minden nap örömmel ülök a volánja mögé, egyszerűen zseniális, milyen élmény vezetni, nagy kényelmes, és gyors mint a villám.
Aki ilyen autót szeretne venni az ne foglalkozzon a fogyasztással, mert az nekem nem nagyon megy 17liter alá városban. Az alkatrész árak változatosak, a nevetségesen olcsótól a szemtelenül drágáig széles a paletta.
Egy igazi prémium autó annak minden előnyével, és hátrányával.

Hibalista

Eddig csak apróbb elektronikai, ketyerék

 

A8 4.2 V8 Quattro Tiptronic

Vannak "autók" és van AZ A8, nem autó, FOGALOM!

Modell

4.2 V8 Quattro Tiptronic

Szöveges ítélet

Amikor megvettem, régi álmom vált valóra.....és nem okozott csalódást:-)) Nagyon komoly nagyon igényes nagyon megy.....és nincs DE! Amiben nagyon pozitívan csalódtam az a fogyasztás. Számítottam rá, hogy 16-18-20 liter lesz és nem! Átlagosan nézve 12-13. Országúton ha lenullázom a computert és nem előzgetek csak szépen haladok 110-120-al 8,5-9 literre is lemegy!!! Úgy gondolom, hogy ezeknek az autóknak a fogyasztása nagyban függ a sofőr lábától. Bizonyára nem nehéz magas fogyasztást elérni egy közel két tonnás 300LE-s géptől azonban úgy tapasztalom, ha nem tolom neki nem eszik sokat a méreteihez képest. Ez az autó akkor fogyaszt sokat ha áll illetve totyog a dugóban! Ez a gép autópályára való, egy igazi országúti nehézbombázó. Eddig 270km/h-t mentem vele de nem voltak ideálisak az útviszonyok többször is elém jöttek:-)) Nem szabályzott le úgyhogy gyanítom, hogy kiakasztja az órát:-)) A tiptronic fíííííling nagyon komoly plusz a kanyarstabilitás az összkeréknek köszönhetően. Egyszóval király. Csak jót tudok róla írni. Ami fontos! A vételárért az A8 ad is valamit cserébe, hogy mit??? Menni kell vele és érezni...AZ ÉLMÉNYT!..................................időközben megkapta a gép a jelenlegi legmodernebb gáz injektor rendszert, így fillérekből lehet utazgatni KB. egy szuzuki stift fogyasztásával lehet számolni:-))

Hibalista

Csak kopó alkatrészek.


     

A8 4,2 Qattro Tiptronic 

 

Korrekt, megbízható, kicsit iszákos

Szöveges ítélet

Miel?tt megvettem rengeteg autóm volt közel 30 év alatt, így volt mihez hasonlítani. Közvetlen el?tte egy kit?n? állapotú 200-as Mercim volt. Ma is vissza sírom. Az A 8-as valóban a "haladás technikája" a mechanikai szerkezetek terén, de sok apróság visszaköszön az el?djéb?l a 100-asból. Pédául a motortér belsejének m?anyagborításai rendkívül könyen repednek törnek el szereléskor. Az ajtók díszlécei sem valami id?t állóak. A bels? összeszerelés korrekt. Nem lötyög, nem zörög rázós úton sem. A rugózás viszont eléggé "feszes". A motor ereje meggy?z?en viszi a kocsit bár szerintem lehetne halkabb is, de ez a "hangoskodás" egyértelm?en az automatának köszönhet?. A váltó szerintem szépen vált. "Manuális" váltásnál 110-120-as tempónál 2-be vissza rakva nagyon jól lehet el?zni. A fogyasztás....., aki ilyen autót vesz annak számítania kell rá, hogy a 300 LE-?t valamib?l el? kell állítani és még az automata ia rátesz egy lapáttal. Ha megnézzük és összevetjük egy automata 2,9-es Scorpio fogyasztásával még arrais rájövünk, hogy igen kedvez?, mert az is hasonlóan megeszi a magáét, de a két autó között "fényévnyi" különbség van. A Mercihez és a BMW-hez, ha egyenrangú akar velük lenni, azért még egy kicsit "n?ni" kell.

Hibalista

- Motorházfedél nyitó huzal kiszakadt.(5500.- Ft anyag + 4000.- Ft munkadíj ). Bal els? alu. leng?kar csere (felújított ) tokkal-vonóval 13000.-Ft.

       
       
       
       
       
       
     
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

nyomorékok

(audibuzik, 2016.11.16 21:02)

BASSZÁTOK SEGBE EGYMÁST A Bmw-s nyororékokkal eggyütt!

Bp

(Csaba, 2015.04.28 11:51)

Audi A8 4.2 D4 2003 335 LE

Megvettem. nem erdekelt hogy mennit eszik. Ez csak egy ev utan kezdett el erdekelni, de akkora volt a szerelem hogy "ismet elfelejtettem" Nekem az atlagfogyasztas meloba ment-jovet 15 korul van. Varosba nem hasznalom. Autopalyan ha 100-120-al mesz akkor 8-9 korul van. 200 felett tartosan 14-16liter. Tehat ha nem hasznalaod a "sport" uzemmodot es nem hasznalod a triptronik kezi valot es felveszed a "normalis uzemmodot" gyorshajtas nelkul akkor 12L

Eddig semmi baja nem volt es ez igy is fog maradni. :)

székesfehérvár

(gémes máté, 2014.01.06 23:43)

Sziasztok!Nekem egy 2001-es 2.8-as benzin/gáz A8 van.30 szelepes.A jó tulajdonságait szerintem nem kell nagyon ecsetelnem.Anyit megjegyeznék hogy a quattro felburithatatlan!!!mindegy menyivel mész bele egy kanyarba az kijön onnan.az én véleményem,ha valaki kisodrodik akkor az a sofőr hibája!elfékezi magát vagy nem biztos magába!Saját magamból indulok ki!Egyszerűen félelmetes hogy mire képes az autó!Meghazutolja a fizikát!És sokszor hittem már hogy itt végem,de mégse csuszik ki.mert nem tud max kisodrodni.Előtte volt egy "fullos"omegám.Ehez képest az egy hulladék!A szervizre oda kell figyelni nagyon!!olaj váltó olaj cserére!audi kényes erre.Fogyasztása nem vészes szerintem.Az enyémbe benne van a gáz is,de csak benzinnel járok.Észel mész akkor nem kell benzinkutat venned!de ha a fogyasztás zavar ne is vegyél ilyen autót!!A hátránya az hogy az engine lámpa valamiért mindig kijött.álltalában csak szenzor gondok.wd40 vagy féktisztitó spré és jó.a viszkó kuplungot kell most pont cserélnem.meg most cseréltem betéteket.Meg az űlés alatti csatlakozó miatt feljött az airbag lámpa.de ha feljön valami azonnal rádugom a gépemre.autocom obd 2. Állandó hiba sosincs!!álltalában csak szenzorok vagy csatik szivatnak!De ezeken kivűl az autó hibátlan!!figyelek rá!Meg is hálálja!Megnézettem a BOSCH-nál is.ők semmilyen hibát nem találtak!!se hibakod se semmi!beleláttak az injectorokba mindenbe!ajánlom mindenkinek!!!az a8 az tényleg a8.itt nincs de meg ha!!!

2600

(mtamaska, 2011.04.07 08:38)

Már régóta nézegettem a típust. És jó párat meg is néztem, kipróbáltam...de mindegyik halálra volt hajtva, kopogott, zörgött, az utastérben meg mintha kivégeztek volna valakit/valakiket...
:-(
Na ez volt az alap tapasztalat. Aztán jött egy lehetőség, találtam egy megfelelőt (vagy csak elvakult voltam,nem tudom, de már mindegy).
Megvettem!!
96'-os 4.2 benzin+gáz, beltér tiptop(egy-két kokányolástól eltekintve), első út a szerviz--->vezérlés csere, gyertyák, olaj, generátor,balelső futómű lengőkar,stb. amit a szerelő megtalál minden. Tiptronic elvileg felújítva garanciálisan, olaj az friss benne. Kettő új aksi. Plussz új riasztó(meta), remélem nem lopják el!!!
Presztizs autó.
Majd még írok.....

Re: 2600

(Adminisztrátor, 2011.04.12 10:26)

Várjuk a fejleményeket : )

Re: Re: 2600

(Robi, 2011.10.24 23:19)

Kérlek segítsetek egy korrekt véleménnyel. Szeretnék egy nagyköbcentis benzines autót, a legmodernebb gáz kütyüre átállítva kb 40.000-50.000 éves futásra venni. Elfogultság nélkül ajánlható-e az A8 4,2 Q, vagy túl sok lesz a szervíz? Hja, egy 2003-as gyári állapotú, 139.000 km-et futottat néztem ki.
Köszönettel,
Robi

Re: 2600

(Amdrás, 2011.10.08 12:21)

Üdv mtamaska.

Érdekelne, milyen anyagi vonzata volt az általad felsorolt első szervizbemenetel alatt végzett javításoknak ?
Vezérlés, lengőkarok, stb.?
Válaszod előre is köszönöm.

András