Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


AUDI A8 (98)

2008.01.29

A8 S8 4.2 Quattro Tiptronic

A jóságos barát, huncut kis hibákkal

Modell

S8 4.2 Quattro Tiptronic

Szöveges ítélet

Terepjáróból ültem át két évvel ezel?tt ebbe autóba. A 360 LE magáért beszélt. Rendkívül leny?gözött a kocsi menetstabilitása, a dinamikája. Nem vagyok "nagylábú" ezért a fogyasztása nagyon kedvez?en alakult a kocsimnak. Volt, hogy 10 L azaz tíz liter alá is lement!!!Az egyik ismer?söm, akinek szintén A8 van annyit mondott, ha esetleg majd eladom, vissza fogom majd sírni ezt a típust. Igaza lett...

Hibalista

Üzemanyagszivattyú
Gyújtás elektronika
Riasztó rendszer nagyon makacs rejtett hibákkal
Elektromos ülés állítás
2 db xenon izzó, pár db helyzetjelz?
Vízpumpa
Futóm? alkatrészek, 2 db leng?kar

Ide hordtam szervizbe

Budapesten megbízható m?helybe, az A8-as tulajdonosok ismerik...
Értékelése: 10

Fenntartási költség 5/10 Évjárat 1998
Kényelem 10/10 Használati időtartam 2 év
Teljesítmény 10/10 Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság 8/10 Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat 7/10 Átlagfogyasztás 11
Előző autója? Terrano II 2.7 TDi SR Következő autója? Mercedes E 430 Automatic
Ennyire szerette 8/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 8/10 (7.9/10)

 

A8 S8 6 gang manual 

 

Brutális, mégis könnyen kezelhető

Szöveges ítélet

Hirtelen felindulás volt,bár később sem bántam meg a megvételét,noha néha azért meginogtam.
A kezdetekben kápráztató volt minden tekintetben.Autó létezik felnőtt méretben is!A kedvesem közölte velem hogy engem és az ötéves gyermeket csak és kizárólag a játékszerek értéke különbözteti meg egymástól.
Az egyik szemem sírt:az előző tulajdonos hanyagságának köszönhető kezdeti gyermekbetegségek és minden egyes tankolás okán.
A másik viszont nevetett:a menetteljesítmény,a méretből és a teljes felszereltségből adódó eddig ismeretlen kényelemből adódóan.A gyorsulásnál csak a lassulás az élvezetesebb.
Miután kisebb anyagi és jelentősebb szellemi hozzájárulást (értsd:utánajárás) követően az autó kezdett mindinkább használhatóvá és megbízhatóvá válni,a könnycseppek felszáradtak és egyre gyakrabban ült ki a széles,elégedett vigyor a képemen és néhány hegyvidéki autózást követően már csak a füleim akadályozták a szám,hogy körbeérjen az arcomon.
Azóta a mindennapos autózásban kellemes partner,kiismerve pedig a fenntartási költségek is ésszerű határon belül tarthatóak.
Legalábbis nekem az autópályán tempomatos 180-nál 15,4 literes átlaggal az 55 perces Budapest-Miskolc annak tűnik.
Még úgy is,hogy néha lassítani kénytelen az ember fia az autópályán ülve alvó,tükörbe egyáltalán nem néző kamionsöfőr miatt.
A legélvezetesebb azonban a normál országutakon utazni,ahol a szabályosan vagy valamivel annál lassabban haladó autók csak kikerülésre váró útakadályok.És mindezt úgy előadva,hogy nem túl gyakori a villogás,dudálás,ökölrázás (mondjuk egy nagy sötét audinak valahogy nem is szokás bemutatni országunkban),mert nem alakul ki veszélyhelyzet,inkább csak egy-két hitetlenkedő,kimeredt szem jelzi az elképedést az autó hihetetlen képességeit megtapasztalván.
Egyszóval,az autó presztízse még napjainkban is elég magas,a közlekedőparnerek és az út mellett állók is megadják neki a tiszteletet.Egy kezemen meg tudom számolni,hányszor jöttek vagy léptek ki elém...
Rossz tulajdonságai végül is nincsenek,a gondoskodást meghálálja,a kötelező karbantartásokat kicsit nyújtott szervizintervallummal ugyan de betartva benzinen (nem kevés) és olajon (nem sok) kívül nem kell hozzá más.Majd elfelejtettem:a 245/45x18-as gumikból azért 30 ezrenként szintén megeszik egy garnitúrát.
Egy régebb óta hasonlót használó márkatárs jóslata látszik beteljesedni:ne vedd meg,mert ezután nem kívánsz majd másba ülni.És amíg a lejjebb következő autóként megjelölt típus nem lesz elérhető áron hozzáférhető,valószínűleg ez így is marad.
Kedvelem,na.Ez nem szerelmi házasság,de le lehet vele élni akár egy életet is,alkalomadtán lecserélve egy fiatalabb évjáratra.
Ha valaki megteheti,tegye is meg:nem fogja megbánni.

Sajnos,az aktuális szervizszámlától levert a víz.A négykerékhajtás nagygenerálra szorul...Meg valaki beleszeretett,hát vigye.Keresek helyette másikat...

Hibalista

- generátor állórész 30e,bal első ablaküveg 45e,tank bal sugárszívócső 25e,akkumulátor 17e (érdemes egy számmal nagyobbat venni!)

Ide hordtam szervizbe

mindig az adott problémának megfelelő szakember...már ha sikerült találni ilyet

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 198000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 14.5 l
Előző autója? Octavia tdi 110 Következő autója? Lexus IS-F. Szerelem első látásra.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  

 

A8 S8 triptronic quattro

A nagybetűs Kényelem és Sportosság!

Modell

S8 triptronic quattro

Szöveges ítélet

Jo tulajdonsag: kenyelmes, jol megy (chip kb 400 Le), tagas belsoter, nagy csomagter, nagyon jol lehet vele kozlekedni akar a belvarosban akar autopalyan, vagy autouton. Parkolni is konnyu vele, mondjuk a tolatoradar nagy segitseget nyujt, az elejet meg latom! Az uthibakat megerzi de nem veszi tudomasul. Nagy temponal is normalis hangeron lehet beszelgetni a kocsiban. Nagyon jo, pontos, stabil, eros a fek!!! Szeretek gyorsan menni, de nekem az is nagyon szamit, hogy hogy all meg az auto! Szepen szol a gyari hi-fi, legalabb is nekem eleg, max egy melyladat rakatok majd bele. Hatalmas a csomagter.
Rossztulajdonsag: Kicsit sokat kajal, ezt is modositanam, nem olyan veszes az a 16.5- 18L ig ez persze varos, meg ahhoz kepest is, hogy nekem mindig olyan autoim voltak amik sokat kajaltak. De igaza van annak aki azt mondja, hogy aki ilyen autot valaszt annak szamolnia kell a fogyasztassal ugy, hogy nem is panaszkodom e miatt, csak kellett valami rosszat is irni :) ! Ahogy atneztem az iromanyom, eszembe jutott, hogy ha nagyon kukacoskodni akarok akkor meg a valtonal tudom azt mondani, hogy a 3. fokozatot csak 2700 as fordulatnal valtja el (chip), de ha "raszolok" a triptronic kal, akkor minden tovabbi nelkul hajlando feljebb valtani! :)
Update 1.
Ezek a Budapesti utak........ komolyan mondom nem hiszem el, hogy autot lehet itt vezetni szivfajdalom nelkul. Nekem igen is faj a szivem amikor latom, hogy bele kell, hogy menjek valami kraterba, mert annyi van, hogy valamelyiket valasztanom kell. Hihhetlen!
Pont ma mentunk vele videkre, ugy alakult, hogy 5en ultunk az autoban, es amikor megerkeztunk senki nem panaszkodott, hogy ne lett volna kenyelmes. De az igazi szerintem akkor is 4 szemelynek.
Updated 2006.05.13
Update 2.
Nos, sikerult egy jo par 1000 km et beletennem a kocsiba. Nem talalok olyan tulsagosan kifogasolhato dolgot a kocsiban. Valoban elvisz egyik helyrol a masikra nem kerdez csak megy.
Mint mar mondtak elottem paran tenyleg csak az autopalyan erzi igazan jol magat. 170-2XX ig nekem boven eleg a palyan. Foleg a magyar autopalyan. :P Jah igen, fogyasztas: 170-180 utazo 2 szemely 15 liter, 200 folott 20 korul, attol fugg mennyiszer kell visszalassitani 80 ra. :)
Mar alig varom a telet a havat a csuszos utakat......

Update 3.
Sikerult osszetorni! Ez szerintem mindent elmond. A szivem szakadt es raadasul nem is en voltam a hibas. Az eleje lett osszekocolva egy picit. Alkatreszek, ha talasz bontot, akkor eleg normalisak de a markakereskedeseket messzire kerulni, csak olyan dolgokat vegyel bele onnan amirol a bontoban nem tudod eldonteni, hogy biztos jo lesz e!!!!!
Biztosito ugye szereti az ilyen autokat. Januarban tortent az eset es meg a mai napig (2007.04.19) nem mondtak SEMMIT, azon kivul, hogy "Vizsgaljuk az ugyet, viszont hallasra!" es meg sem varja, hogy kerdezz meg valamit, neeeeem, neeeem, mar le is rakta. Ugy, hogy sajat zsebbol kell osszerakatni aztan majd raersz a biztositoval pereskedni. Ami az en esetemben kb 1.5-2.3 millio lesz!
Majd ha talalok valami normalis bontot, meg kozerdeku infokat megosztom veletek!

Hibalista

Fekbetetet kell rajta csreltetnem.
Update 1.
Nos ki lettek cserelve a betetek. Hatra 20.000 volt ami nem is veszes, de az eleje az mar huzos volt. GYARI beteteket kapott a kicsikem 64.000 ert. ( 8 darab betet van benne elol)
Update 2.
Olajcsere (10w 60 full szinti, es hozza a gyari szurok), fuggoleges stabilizator, elso motortarto, a klima szorakozik neha de senki sem tudja mi baja. Ennyit a klimaszerelokrol. Mindegyiknek nagy a mellenye, hogy a masik az hulye de majd Ő megmutatja aztan semmi, ugyan azt a hibat produkalja az auto. Jah igen, egy semmit mondo ambar igen bosszanto dolog: Valami oknal fogva kilukadt az ablakmoso tartaly. Namarmost, ahhoz hogy ezt megcsinaltasd szet kell bontani az autonak a fel elejet. Ugyhogy ez varat magara.
Update 3.
Hengerfej tomitesnel folyt az olaj, tehat csere, ha mar szet volt bontva, elso motortartobak, 3 kartelcso, olajdekli tomites, 8 liter olaj, klima toles (le volt szedve az egesz eleje) ablakmosotartaly, ami meg mindig folyik :) huto tisztitas. 230.000 Ft Ez egy picit fajt! :)

Ide hordtam szervizbe

Eurocenternel van egy autoszerviz, es ott van egy fiatal srac aki nagyon keni vagja a kocsi temat! Kicsit draga, de jol dolgozik!
Értékelése: 9


Becsi uton egy audi specialista szerviz! Nagyon korrektek, olcsoert tudnak alkatreszt, aranylag normalis aron dolgoznak! Korrekt eljaras, mindenrol mindig tajekoztattak, gyorsan megoldottak a problemakat + lemosva adtak vissza a kocsit ami engem nagyon meglepett.
Értékelése: 10

Fenntartási költség 8/10 Évjárat 1998
Kényelem 10/10 Használati időtartam 1 év
Teljesítmény 10/10 Km vásárláskor 129800
Megbízhatóság 10/10 Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat 9/10 Átlagfogyasztás 15.5
Előző autója? BMW E30 335i Következő autója? Uj Audi S8
Ennyire szerette 10/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 9/10 (9.4/10)

 

A8 4.2quattro v8

Brutális gyönyörű fenevad

Modell

4.2quattro v8

Szöveges ítélet

Jó tulajdonságok között emliteném,hogy nagyon gyors,kényelmes és a riogatásokkal ellentétben nem olyan vészes a fogyasztása,mint sokan gondolják.

Hibalista

kormánymű

Ide hordtam szervizbe


Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség 4/10 Évjárat 1998
Kényelem 10/10 Használati időtartam 0 év
Teljesítmény 10/10 Km vásárláskor 230000
Megbízhatóság 8/10 Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat 5/10 Átlagfogyasztás 15
Előző autója? 156 Következő autója? még mindig A8
Ennyire szerette 10/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 8/10 (7.9/10)

 

A8 A8 3.7 Triptronic

Igazi kényelem

Modell

A8 3.7 Triptronic

Szöveges ítélet

Aki "olcsón" megkapható luxut akar az mindenképpen egy A8-at válasszon. Sok autóm volt(E merci, BMW 5ös 2003-as stb...) Az autó nagy és nagyon kényelmes az E osztályos merci elbújhat, az S is gyenge hozzá képest. Nem eszik keveset, de a világból kimegyek vele és rendkívúl megbízható.

Hibalista

Semmi a kötelezőn kívül

Ide hordtam szervizbe

Ismerőshöz
Értékelése: 10

Fenntartási költség 2/10 Évjárat 1998
Kényelem 10/10 Használati időtartam 1 év
Teljesítmény 7/10 Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság 10/10 Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat 10/10 Átlagfogyasztás 16
Előző autója? Mercedes E280 Következő autója? Audi A8
Ennyire szerette 10/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 8/10 (7.9/10)

A8 4.2 quatro triptronic

legszebb batár

Modell

4.2 quatro triptronic

Szöveges ítélet

Most végig gondoltam az együtt töltött pár évet. A legnagyobb kritikai szempontokból sem tudom hibáit feltárni. Mélységes és ?szinte szimbiózisban fogyasztjuk a kilóméterek ezreit, és igyekszem kiélvezni az élet adta eme örömet. Rengeteg autóm volt eleddig, de ilyen jó még sose.

Hibalista

Fennakadt az AC és a pohár sz?r?, mint kisvállalkozó az EVA ellen?rzésen. Valami szennyes lé miatt 18.000 forintért kellett új AC-t vásárolni bele. Aztán némi személyeskedés után az els? lökháritó alatti gumislag, ami a lámpához hivatott vezetni a mosófolyadékot, szétcsúszott. Ez egy kiskereskedelmi ababilinccsel helyrehozható volt. Rejtélyes okok miatt a bal hátsó ajtókapcsoló rapszódikusan m?ködik. Hát ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Kedves Öcsi barátomnál Szike nagymester gardirozza
Értékelése: 10


a porsche budánál néha belekotorhatnak, de ott az óradij horrorisztikus
Értékelése: 5

Fenntartási költség 9/10 Évjárat 1998
Kényelem 10/10 Használati időtartam 3 év
Teljesítmény 10/10 Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság 10/10 Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat 9/10 Átlagfogyasztás 13
Előző autója? S6 Következő autója? egy AUDI A8, majd kisvártatva egy új AUDI A8
Ennyire szerette 10/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 10/10 (9.6/10)

A8 S8

Kisimítja a ráncokat :)

Modell

S8

Szöveges ítélet

Kb fél évig kerestem olyan S8- at, ami sérülésmentes, szervízkönyves. Nem volt könnyű megtalálni, de megérte az utánajárás. MAnuális váltóval van szerelve, 270- et mentem eddig vele, azért nem nyomtam tovább, mert téli gumi van rajta. Nagyon jó városban és országúton is. Fogyasztása szerintem a manuális váltó miatt normál használat melett nem durva, 14-15 liter. De tud 35- öt is, akkor nincs ellenfél. Őrületes hangja van a V8- as motornak. Mindenkinek csak ajánlani tudom, teljesen kikapcsolja az embert, ha beleülsz, elfelejted a mindennapok gondjait. Aspirin, vagy Sanax helyett teljesen tökéletes.

Hibalista

Szervízkönyves az autó, a megadott intervallumokon kivül nem volt szervízben.

Ide hordtam szervizbe

Debrecen, Franko Kft, szerintem jók.
Értékelése: 9

Fenntartási költség 6/10 Évjárat 1998
Kényelem 9/10 Használati időtartam 1 év
Teljesítmény 9/10 Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság 9/10 Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat 10/10 Átlagfogyasztás 14
Előző autója? Bora PD Tdi Következő autója? Audi S8
Ennyire szerette 9/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 8/10 (8.4/10)

 

A8 2.5TDI Q 150LE

Solar, tiptronic, diesel, napszemüveg, nők

Modell

2.5TDI Q 150LE

Szöveges ítélet

Ez a legjobb nagyvas a három közül, bár a hetes se rossz de ettől azért minden téren messze van, a S osztály meg egy kalap sz..t se ér (meg hogy néz ki???:)). ennél keményebb autó nincs se külsőre se belsőre. ezüstben a legjobb (az enyém fekete). az enyém a leggyengébb dízel, de nem zavar. gyorsulása nem a legjobb, végsebessége viszont kiváló. városban meg amúgy is egy barom aki ezzel száguldozik. ezzel cirkálni kell!!!! nyitott solártető tiptronic dieselzakatolás napszemüveg ja és persze az összes nő megbámulása. és ez nem nagyképűség!! ez egy A8 érzés!
negatívum: váltó egy kicsit kényelmes, egy bátrabb előzésnél azért biztosabb ha én váltok vissza neki. a navigáció meg egyszer csak bedöglött pedig sose használtam (most gondolkodok hogy mi van még de semmi nem jut eszembe)
a váltón kívül semmi baj nem volt vele. én nem fordítottam nagy gondot a karbantartásra, olacsere ha unatkoztam, fékbetétek nagyritán. ez a kocsi bírja!!! én azt tanácsolom mindenkinek akinek ilyen van hogy ne cserélje le, ne akajon jobbat mert úgyse fog találni még egy ilyen király megbízható kocsit. lehet hogy nem a legmodernebb de álljatok mellé pl. egy új passattal vagy egy új A6-ossal kb a 13 éves lányomhoz illenek ezek a az új csicsás játékautók. tuti hogy legyorsulna mind a 2, de ez kettőhúsznál úgy áll az úton mint azok 90-nél. elég sok cikket olvastam a népítéleten, és sokan írják hogy a pesti utak így meg úgy. hát ez a kocsi 5 éve járja a pesti utakat és semmi baja. üzenem nekik: nem a utak rosszak hanem a kocsitok sz.r!!!
a másik meg ahogy látom már 4M-ért elég jókat lehet venni. ki az a barom akkor aki 4-et ad pl egy ford mondeoért??????
asszem ennyi

Hibalista

váltócsere 250ezernél, tv-navi meghalt, meg az előző tulajnál valami gond volt mindig a klímával de nálam semmi baja

Ide hordtam szervizbe

ki vinné ezt audi szervízbe????
Értékelése: 5


jópajtás:)
Értékelése: 10

Fenntartási költség 7/10 Évjárat 1998
Kényelem 10/10 Használati időtartam 5 év
Teljesítmény 6/10 Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság 10/10 Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat 5/10 Átlagfogyasztás 10
Előző autója? ez van b..dmeg:) Következő autója? ezüst A8
Ennyire szerette 10/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 7/10 (7.3/10)

 

A8 A8 4.2 quattro tiptronic

Sportlimuzin

Modell

A8 4.2 quattro tiptronic

Szöveges ítélet

Nagyon kényelmes, dinamikus (k*rva jól megy). Kicsit sokat fogyaszt, de aki ilyen autót vesz, az tudja mire számítson. A futóm?re nem árt vigyázni.

Hibalista

AC Pumpa, Légtömegmér?, Futóm? alaktrészek, ami ennyi kilométer mellett nem meglep?. Ezeken kívül csak kötelez? szervíz.

Ide hordtam szervizbe

Fáy utca
Értékelése: 7


Másik ítéletben említett audi specialista.
Értékelése: 10

Fenntartási költség 7/10 Évjárat 1998
Kényelem 10/10 Használati időtartam 4 év
Teljesítmény 10/10 Km vásárláskor 0
Megbízhatóság 10/10 Vezetett km 350000
Szerviztapasztalat 10/10 Átlagfogyasztás 13
Előző autója? A6 2.6 Következő autója? 807 2.2 Hdi (már eladtam, hál´ istennek)-kritikát lásd PUG-nál
Ennyire szerette 10/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 9/10 (9.3/10)

 

A8 2.8 V6 

 

Megbízható háttér

Szöveges ítélet

Nagy a kaszni egy kicsit szokni kellett a parkolást,de az összkerékhajtás és vezethetőség kiváló.

Hibalista

- Az autó korából és a használtságból adódóan cseréltem le néhány dolgot,de ezt idővel mindenki megteszi:
- -kuplung tárcsa
- -folyadék kiegyenlítő tartály (na ez nem jó)
- -fékbetétek

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 137000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 44789
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10.5 l
Előző autója? 95 3.0 V6 Következő autója? A8 3.2 V6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  

A8 s8 

Imádtam vezetni

Szöveges ítélet

Foglalkozni kell vele a futomube evente kellet valamit cserelni valamit, fek gyorsan kopik. Sokkal sportossabb volt mint az uj a8, Imadtam gyorsan menni vele, kanyarokba tokeletes volt.

Hibalista

- Mikor megvettem mindent kicsereltettem(vezermuszij,bordasszij,gorgok,also lengokarok) ezenkivul egyszer volt olajcsopoges, meg a benzinpumpa kevesebb nyomast produkalt ezt ugy vettem eszre hogy mikor a tank negyedig volt megalt az auto nem szivta ki abenzint, es a vegsebesseg is csokkent 265km/h ra amugy 285km/h

Ide hordtam szervizbe

A markaszervizeket keruljuk. Vannak maszek audi specialistak. Ezek utan erdeklodjunk Audi tulajoknal

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

MARKASZERVIZ

Értékelése: 1

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 156000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? audi a8 4.2q 1996 Következő autója? Audi A8 3.0tdi 2004
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  

 

A8 3.7 

 

 

Megbízható luxus

Szöveges ítélet

Megbízható, kényelmes, megvenni könnyű, fenntartani sokba kerül(benzin), de nem készülök eladni hiába 9 éves, A világból kimegyek vele és abszolút megbízható.

Hibalista

- Semmi komoly a kötelezön kívűl, a Budapesti utak és a nagy felni miatt a futóművet kellett javítani.

Ide hordtam szervizbe

Ismerőshöz, márkaszervízek kíméljenek

Értékelése: 10

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? E280 Következő autója? Audi A8
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen

Verdikt

(9.0/10)  
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

jony1984@citromail.hu

(Huncut, 2013.09.17 14:38)

Üdv mindenkinek. Őszinte tapasztalatokat várnék tőletek, nagyon szemezgetek már régóta az S8al. Sikerülne megszabadulni a mostani tepsimtől akkor szeretnék is venni egyet. Hibái érdekelnének a típusnak, mire figyeljek majd a vételkor, meg állítólag a Tiptronic váltójuk igen kényes, s könnyen rá lehet költeni egy két forintot. Köszönöm előre is