Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


AUDI A8 (97)

2008.01.29

A8 4.2

A földkerekség legrajabb autója!!!!!!!!

Modell

4.2

Szöveges ítélet

A raj verda!
igen!meg lett.nem volt egyszerű, de meg lett.egy éve már megkértem akkor nem adták, megszorúltak : adták!
Hol is kezdjem?Első út ,autópálya: 260 km/óra még ment volna , de fostam a trafitól.fogyasztás?felesleges beszélni róla ha megvetted tudod , hogy nem 10 liter aki azt mondja hazudik.volt már egy pár nagy vasam , de ez mindenen felűlmúl.Volt S600 ezután az autó után leköpöm a csirkelábat.legjobb a földön.Csak ilyet veszek.A szomszéd mondja nehéz lesz tankolni. két nap múlva suzukival karambolozott.kórház.na jó ennyi a tanúlságot mindenki vonja le!

Hibalista

eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

még nem kellett
Értékelése:

Fenntartási költség 3/10 Évjárat 1997
Kényelem 10/10 Használati időtartam 1 év
Teljesítmény 10/10 Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság 10/10 Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat 6/10 Átlagfogyasztás 17.5
Előző autója? S600 Következő autója? csak A8
Ennyire szerette 10/10 Megérte a pénzét? igen

 

A8 4.2 Quattro Triptronic

Csillagrombolo

Modell

4.2 Quattro Triptronic

Szöveges ítélet

Az autot kb. 1 perc alatt lehet megszeretni, amikor beleul az ember, pedig meg be se inditotta. Aztan mondjuk 5 km vezetes utan mar tudja, hogy neki EZ KELL. Felelmetes ereje van, azert a 4200 kobcenti az 4200 kobcenti, ezzel senki se vitatkozhat. Nyomatekra is boven 400 Nm felett van, amire mar dizelben is bologatnak sokan. Nullarol talan kicsit lomha ahogy megindul, de mondjuk vezetovel egyutt kb. 2 tonna, azt nem lehet csak ugy kiloni semmivel se. Viszont 50-60 utan mar felelmetes vihar van, ami 210-220 kornyekeig nem is szunik meg. 140-150 felett meg hihetetlen nagyot lep. Az egyetlen gond a motorral talan az, hogy kicsit jobban kijohetne a szep V8as hang, de igy is gyonyoru ahogy szol.
Elmeny vele kozlekedni, senki nem dudal ra, senki nem villogtat, BPen nem jonnek ki ele, nem mennek be keresztbe, nem probalnak meg letolni, mindenki megtartja a kello tavolsagot. Ezt imadom.
Belul maga a tokeletes kenyelem. Es nem csak a vezetonek! Ebben hatul tobb hely van, mint a legtobb kozepkategorias autoban elol. Egyszeruen nem faraszto vele letekerni 1000km-t egyben. De attol fuggetlenul meg ez is inkabb csak 4 szemelyes auto szerintem, akarmilyen szeles is.
Illuzioi senkinek se legyenek, fenntartani nem olcso, ha az atlag autokhoz hasonlitjuk. Fogyasztas mondjuk autopalyan 9 literben megall, stabil 170es tempo mellett, ami mondjuk szerintem nem rossz, de pl. biztositas evente mondjuk 150 kilo legalabb van, Cascot senkit nem kot ra, vagy csak hihetletlen extrem aron. Alkatreszarak meg haveri alapon is eleg jo arakon porognek, de ez van. Luxusauto, nagyon nagy motorral, nem lehet olcso. De amit ad erte azt megeri.

Ja es vigyazat csapda!! Aki ilyet vesz, tobbet nem akar mast venni!

Hibalista

Fekkopas, valtomuben egyket elektromos szerkezet, bal elso ABS szenzor, futomuben szilentek, gumiharang, stabilizatorok, Xenon trafo, tempomat, onindito.

Ide hordtam szervizbe

Ismeros szakihoz, aki igazan erti a dolgat, es szereti az autokat! Hivatalos Audi szerviz kozelebe se vittem/vinnem soha. Az egyenlo a totalis hozzanemertessel, es az anyagi csoddel.
Értékelése: 10

Fenntartási költség 5/10 Évjárat 1997
Kényelem 9/10 Használati időtartam 1 év
Teljesítmény 10/10 Km vásárláskor 161000
Megbízhatóság 7/10 Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat 10/10 Átlagfogyasztás 11
Előző autója? A4 1.8T Következő autója? A8/S8/BMW 7
Ennyire szerette 8/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 8/10 (8/10)

 

A8 S8 4.2 Quattro

Egy (eddig) hibátlan S8

Modell

S8 4.2 Quattro

Szöveges ítélet

Összeségében "szeretem"..Soha egy autóhoz sem tudok kötődni, és vélhetően ez sem lesz meg évekig..mert mindig vmi újra szemelek ki..de amúgy egy nagyon korrekt állapotú s8-at sikerült megvennem..ami, ha kell borzalmasan képes menni:) de van, hogy palyan tudok 10L-is haladni...nem vagyok az a száguldós típus..előnye vagy hátránya nem tudom, de nem 250nél hanem 300 nál tilt a computer..szóval akár egész gyorsan is lehet menni vele..bár én még a közelében sem jártam a 300-nak...Város annyire nem neki való fogyasztást tekintve, de aki ilyesmivel jár az talán tudja, hogy valamit valamiért..

Hibalista

Kb. egy hónapja vettem, de szerencsére még semmi nem romlott el ez idő alatt..

Ide hordtam szervizbe

Porsche M5
Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség 5/10 Évjárat 1997
Kényelem 8/10 Használati időtartam 1 év
Teljesítmény 9/10 Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság 9/10 Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat 9/10 Átlagfogyasztás 13.5
Előző autója? Stilo Racing Következő autója? Új S8
Ennyire szerette 9/10 Megérte a pénzét? igen

Verdikt 8/10 (8/10)

 

A8 2.5 TDI

Országúti cirkáló

Modell

2.5 TDI

Szöveges ítélet

2 éves használat alatt semmi gond nem volt vele. Kényelmes, hihetetlen nagy, és nagyon dinamikus (150 LE). A vám eltörlése miatt viszont sokat veszített az árából.

Hibalista

Féktárcs + fékbetét
Olajcsöpögés

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda
Értékelése: 2


Ismer?s szaki
Értékelése: 9

Fenntartási költség 7/10 Évjárat 1997
Kényelem 10/10 Használati időtartam 2 év
Teljesítmény 8/10 Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság 9/10 Vezetett km 51000
Szerviztapasztalat 8/10 Átlagfogyasztás 9.5
Előző autója? 518i Következő autója? Mercedes
Ennyire szerette 9/10 Megérte a pénzét? igen
Verdikt 8/10 (8.4/10)

 

A8 A8 4.2Q tiptronic 

vannak a kocsik, de ez az AUTÓ! a többi csak dodgem.

Szöveges ítélet

Ígértem hogy leírom miért volt veszélyes a szétrepedt cső:
Az volt a jelenség hogy amikor városba mentem semmi gond nem volt. autópálya 120-fölött tartós menet után jött a kijáró, ahogy elvettem a gázról a lábam a motor leállt. na ezek után ugye se fék, se kormyány se semmi úgyhogy igen fel kellett állni a kocsiban hogy el tudjam fordítani a kormányt. a lényeg hogy az valami levegő csö volt és a légtömegmérőt meghűlyítette hogy ott farsot szívott a motor és megölte saját magát. ujraindít és ment tovább minden normálisan. azt hittem meghülyülök. egy nyamvadt gumicső csere és kész, el volt már fáradva.

Nos hol is kezdjem. Amikor megvettem én nem költöttem rá 1 forintot sem, használtuk minden nap. majd 1-2 hónap múlva lett egy olajcsere, olajgomba, ac pumpa, de azt otthon megcsináltuk. imádtam a kocsit, ennél jobb autó nincs. A quattro hajtás MINDENT megold, de komolyan. olyan dolgokra képes az autó hogy el sem hiszi az ember még amikor benne ül akkor se. 7,5T teherautót rángattam vele a sárból, 2 autót húztam ki vele az árokból 25cm-es hóban úgy hogy össze voltak kötve az autók. 60-nal simán visszakanyarodsz vele a körforgalomban oda ahonnan kijöttél. olyan stabil hogy le se lehet lökni az útról. sokat szaggattam a betont az autópályán vele 260-nál többet nem ment sajnos. de budapest-szeged út (170km) 32 perc volt. (nem volt tojás a lábam alatt az igaz.) Olyan élményt, biztonságot, nyugalmat, ad a kocsi hogy az félelmetes. Becsukod az ajtót és megszűnik a világ, csak te vagy és ő. hiába nagy dög, akkor is azt teszi amit mondasz neki. (Előzésnél sincs gond soha, mert kilő úgy hogy azt se tudod merre vagy arcal előre) Mindenkinek csak ajánlani tudom. a fogyasztása az nekem városba autómataként 16-17L autópálya 130+tempomat 9liter
de nem fél 26-ot se megenni, bár akkor csak a rendszámodat nézegeti mindenki. érdemes indulás előtt 10percíg járatni, mert az aluminium blokk nem szereti a hirtelen hőtágulást,főleg télen és megreped.(nekem nem volt ilyen). Ahogy előttem is írták már: VIGYÁZAT CSAPDA! ugyan is soha többet nem akarsz majd más autót csak ilyet. komoly, nem vicc. Összességében szerintem egy álom a kocsi, aki nem fél egy kis pénzt rákölteni annak nyugodtan ajánlom, bár vásálás előtt nagyon nézesse át olyannal aki már tudja is hogy mit lát. Aki teheti vegyen ilyet és sokkal nyugodtabb, és biztonságosabb lesz a közlekedés mindenhol. A SUZUKI meg a ti autótok.... Nem azért mert suzuki hanem azért mert azt mindenki meg tudja venni, fent tudja tartani, és sajnos sok olyan is megveszi aki csak örjöngeni, pofátlankodni tud a kormánynál, de vezetni nem. Beleül egy seggrakétába egy lada,vagy trabant után és királynak érzi magát, száguldozik, rallyzik. pedíg dehogy. utánna meg ha valaki eltapossa meg van sértődve. de nem? Összesítve: megbízható társ aki igényel egy kis törődést, de meg is hálálja! nagyon nagyon nagyon megbántam hogy eladtam!!! (Tiszta aluminium kasztni, shoa nem rohad, még 100év mulva is egyben lesz.) ha valakinek tudok esetleg a segítségére lenni dobjon mail-t ide: audia8@c2.hu

Hibalista

- Ac-pumpa (típushiba) Olajgomba (típushiba) Hűtő ventillátor viszko kuplung (elfárad) első futómű (Hajrá magyar utak, főleg a nagy faluban... Budapest.) Voltak problémák az alapjárattal, mert egy vákuumcső széétrepedt hosszában. (nagyon veszélyes, leírom miért.) A VÁLTÓRA NAGYON ODA KELL FIGYELNI!

Ide hordtam szervizbe

ujpalotán van egy "srác" aki nagyon vágja. csak őt ajánlom az enyémet is csak ő szervizelte. Érdeklődjetek a környéken MEGÉRI HIDJÉTEK EL!!!!!!!!!!! Hihetetlen az ember. Korrekt árak, korrekt munka, megbízható, pontos, és mindent beszerez. Sz@rt nem tesz be a kocsiba, csak gyári cuccot. Csak azért 10-es az értékelésem mert nincs feljebb.....

Értékelése: 10

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 167000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 16.5 l
Előző autója? octavia, fabia, volvo, honda, ford Következő autója? Audi a8
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  

 

 

A8 3.7 

 

A beteljesedett álom!

Szöveges ítélet

24 éves voltam mikor vettem,ez az autó volt az álmom.A mai napig szerelmes vagyok a formájába,tiszteletet parancsoló megjelenésébe,igaz nekem sok gondom volt vele,úgy is,hogy második autónak használtam.Városban nagyon sokat fogyasztott,de pályán 130-nál 9-10 liter.De ki megy ennyivel egy A8-al?Mindentől függetlenül nagyon szerettem és nagyon sajnáltam mikor eladtam.

Hibalista

- tiptronic váltó (kb.400.000 3.7 elsőkerekeshez nem találtam bontottat),lengőkarok (10.000-15.000/db),üzemanyag szivattyú (bontott 50.000),immob. olvasótekercs (gyújtás kapcsolóval együtt 40.000) ,elektromos fejtámla,komplett vezérlés (200.000 igaz ez nem hiba)

Ide hordtam szervizbe

A váltóval jártam Dunaújvárosban,Fehérváron,Szigetszentmiklóson végül Pesten a Bártfai váltójavítóban tudták megcsinálni profi módon.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 178000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? mondeo Következő autója? újabb a8
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

inmotep@windowslive.com

(Juhász Tibor, 2010.10.16 10:14)

Helló sajnos nem foglalkoztam az oldallal eddig ! Most megpróbálom frissíteni az oldalt és az itéleteket is . Nos nem tudom hova valósi vagy de Szabolcs megyében tudok neked segiteni , az hogy 1 henger nem megy valószínűnek tartom hogy a gyújtás vezérlésből szállt el 1 forrasztás ,Az ablakmosó tartály burkolatánál megtalálod 2 chip egymáshoz csavarva abbol az egyik kiment , Bontott 15 -20 ezer Ft kb Javítani nem lehet próbáltuk mi is forrasztatni de levált ....

bela.karuczka@hotmail.hu

(Karuczka Béla, 2010.06.02 22:27)

Helló!
Csak szeretnélek megerősíteni abban, hogy az AUDI márkaszervizek szakértelme mennyire gyenge! Nekem is egy 97-es A8 4,2 QUATTROm van, és CAT hibajelzés mellett egyik henger nemhajt. Bevittem az M1 autoplanet szervízbe Törökbálintra, és ott miután konzultáltak több márkaszervízzel, tanácstalanul álltak továbbra is a probléma fölött. Úgy hogy javítatlanul adták vissza a verdát. Ezúton szeretnék tőled tanácsot kérni, kihez lenne érdemes elvinnem imádott autómat?